TRYB JASNY/CIEMNY

Śniadanie za 1 grosz – NAPRAWDĘ w Warszawie

W kanapce był szpinak, dużo buraków....trochę jajek i bekonu też fot. D.Szymborska
Jak słyszę o super ofercie to robię się podejrzliwa, że za tanio, że coś musi być w tym ukryte itp.
A dziś brzmię jak chodząca reklama, bo wszystko zadziałało zamówiłam kawę (za niecałe 10PLN) i śniadanie rzeczywiście było za 1grosz! Ha!

Aioli czyli super/ultra/nieustająco hipsterskie miejsce na Świętokrzyskiej, serwuje wszystkie 6 śniadań za 1 grosz (słownie jeden) jeżeli zamówimy kawę. Nie ma kruczków, wszystko jedno jaka to kawa czy za 6.5 czy za 15. Ja wybrałam cappuccino.


Zostało mi jeszcze do spróbowania 5 innych śniadań. Uważam, że dycha za śniadanie w centrum to naprawdę świetna cena. Dziś zjadłam bacon sandwich, a reszta też zapowiada się ciekawie…..


To do zobaczenia na Świętokrzskiej!

Komentarze

  1. Sprytnie to wymyślili muszę przyznać. Kawa (przynajmniej u nas) w lokalu kosztuje od 4 do 7 zł, więc za resztę spokojnie można zrobić śniadanko. Myślę, że śniadanie "za grosz" wliczone jest w kawę. Ja za dychę zrobię śniadanie dla całej mojej rodzinki 5-cio osobowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno, że restauracja na tym nie traci. Jednak w tej cenie – do 10PLN to nie zjem takiej kanapki i nie wypiję dobrej kawy, dlatego uważam, że to dobra oferta. I tak jak pisałam sprawdzę też inne śniadaniowe wersje:)

      Usuń
    2. Kawy nie pijam do śniadania, bo niezdrowo,a za dychę można więcej. Przyznam, że pomysł mają ciekawy

      Usuń
    3. a ja sobie śniadania bez kawy nie wyobrażam więc oferta jak dla mnie git:)

      Usuń
  2. kurde oby inne restauracje się od nich uczyły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa